14 Ağustos 2011 Pazar

USB'den Pardus Kurulumu İçin: USB Aktarıcı 2.0 Hazır


Uygulamanın Özellikleri:
Hem Linux hem Windows sürümünde bulunan özellikler: 
  • Hibrit ISO’lu işletim sistemlerinin çoğunda çalışır.
  • Takılı USB diskleri otomatik olarak bularak liste şeklinde gösterebiliyor. Bu sayede yanlışlıkla harddiskinizi biçimlendirme ihtimalinizi azalıyor.
  • Aktarım penceresi aktarım işlemini yüzde ve aktarılan ve kalan MB olarak gösterebiliyor.
  • YENİ: Hem Türkçe hem de İngilizce desteği
  • YENİ: Kullanımı daha kolay sihirbaz şeklinde arayüz.
Sadece Windows sürümünde bulunan özellikler:
  • YENİ:  CD/DVD’den direkt olarak aktarım yapabilirsiniz. Tek yapmanız gereken aktarım yapmak istediğiniz işletim sistemi CD/DVD’sini yerleştirmek ve kopyalama işlemini başlatmak.
  • YENİ:  Aktarımdan sonra tekrar kullanabilmek için programı kullanarak diskinizi formatlayabilirsiniz.
Yeni özellikler 2.0 sürümüyle eklenmiştir.
Notlar:
  • İşlemden önce USB flash diskinizi FAT32 olarak biçimlendirmelisiniz.
  • Aktarım işlemi diskteki tüm verileri sileceğinden tüm dosyalarınızı yedeklemeyi unutmayın.
  • Ürünü Pardus 2011.1, Windows XP ve 7′de denedim. Sorun çıkmamasını umuyorum.
  • Yüklemeden sonra flash diskinizi tekrar kullanmak için diski tekrar formatlayın. Windows sürümünde kendi içerisindeki formatlama bölümünü kullanabilirsiniz. Sorun olursa bu yazılımı kullanabilirsiniz.
    • Pardus’u buradan indirebilirsiniz.
      MeeGo’yu buradan indirebilirsiniz.
    • Pardus’un diğer araçlarında olduğu gibi Python ve PyQt ile yazılmıştır.
    • Yazılımla ilgili hiç bir garanti olmadığını, olduğu gibi sunulduğunu ve sorumluluk kabul edilmediğini hatırlatırım.
    • Linux’te program direkt olarak ISO/IMG aktarım bölümünden başlamaktadır. Bunun nedeni diğer özelliklerin Linux’ta henüz desteklenmemesidir.
    Desteklenen İşletim Sistemleri:
    • Pardus 2009.2, 2011, 2011.1, Kurumsal 2:  Bu sürümlerin 32 bit, 64 bit, gecelik, çalışan ve kurulan sürümleri.
    • MeeGo 1.2
    Yukarıdaki işletim sistemlerinde problemsiz çalışmaktadır. Farklı işletim sistemlerinde de çalışabilir. Programın öncelikle amacı Pardus’un USB diskten kurulumu olduğundan diğer işletim sistemleri henüz desteklenmemektedir.

    Programı İndirmek İçin:

    İşletim Sisteminiz: Windows (EXE Dosyası)USBTransfer2 İngilizce | Türkçe
    İşletim Sisteminiz: Pardus (PISI Paketi)Mimariniz: i686 (32 bit): USBTransfer 2 Türkçe x86-64 (64bit):  USBTransfer 2 Türkçe
    İşletim Sisteminiz:  Linux (Kaynak Kodu)Kaynak kodu:  USBTransfer 2 Türkçe ve İngilizce
    Kaynak kodu hem Windows hem de Linux sürümlerinin hem Türkçe hem İngilizce sürümlerini içermektedir. start.py dosyasıyla başlatabilirsiniz.
    Google Code Proje Sayfası: http://code.google.com/p/usbaktarici/ (Sayfadaki Downloads bölümüne tıklayarak son sürüm dosyanın üzerine tıklayarak indirebilirsiniz.) Programla ilgili blog yazılarımı okumak için tıklayın.
    Kılavuzlar:

Hiç yorum yok: